Basgitaarles | Arnhem | Roland Franken
Meld je nu aan voor een gratis proefles basgitaar in Arnhem bij Roland Franken.

Ik ben Roland Franken, ik kom uit Arnhem en ik geef sinds het afronden van mijn conservatoriumopleiding (Hogeschool voor de kunsten Arnhem) in 2006 basles in mijn eigen lespraktijk in Arnhem Zuid (Elderveld).

Waarom kiezen voor mijn lespraktijk? De invulling van een basles probeer ik altijd aan te laten sluiten op de wensen en behoeften van mijn leerlingen. Ik behandel hun voorkeursstijlen waarbij het (samen) spelen altijd voorop staat. Mijn leerlingen mogen daarbij zelf nummers aandragen die ze willen behandelen, wat afgewisseld wordt door een stijl/stuk/techniek die ik belangrijk vind voor hun ontwikkeling. Op deze manier vormt zich een combinatie van mijn geselecteerd lesmateriaal en de muziek die zijzelf leuk vinden, wat het leerproces en enthousiasme positief beïnvloedt.

Naast het "ambacht" dat o.a. bestaat uit speelhouding, linker- en rechterhandtechniek, timing, dynamiek, sound en gevoel, zullen uiteindelijk ook wat theoretische aspecten aan bod komen. Daarnaast kan men (indien de wens er naar is) noten leren lezen naast de tablatuur- en akkoordnotatie die ik doorgaans gebruik. Bij gevorderde leerlingen zal ook improvisatie en het zelf kunnen uitzoeken van baspartijen op gehoor een rol gaan spelen.

Ik geef basgitaarles aan beginners tot vergevorderden en ik heb momenteel nog een aantal plaatsen beschikbaar.

Mocht je geïnteresseerd zijn in een gratis en geheel vrijblijvende proefles, of indien je nog aanvullende informatie wilt wat betreft basgitaarles, neem dan contact met me op.

De prijs per les bij Roland Franken bedraagt EUR 39,50 per les van 60 minuten.