Zangles, Pianoles | Asperen (Lingewaal) | Monia de Swart
Meld je nu aan voor een gratis proefles zang of piano in Asperen (Lingewaal) bij Monia de Swart.

Monia de Swart studeerde in 1999 af aan Mountview Theatre School te Londen, na een 3 jarige fulltime musicalopleiding. Na haar studie heeft ze zich verder bekwaamd in de alom geprezen EVTS zangmethode. Naast haar werkzaamheden als zangdocent, geeft zij ook musicalcursussen/workshops en is zij zangeres bij verschillende bands waarmee ze wekelijks de podia op stelten zet.

De privélessen worden gegeven in Asperen op maandag en dinsdag tussen 12 en 22 uur, en op donderdag tussen 16 en 22 uur.

Wat houdt het in?
Zangles is voor edereen anders, omdat elke stem uniek is, en dus een unieke benadering nodig heeft, al zijn de basistechnieken voor iedereen hetzelfde.
In de zangles beginnen we altijd met het losmaken van de stem. Daarna wordt er gewerkt aan verschillende technische onderdelen, bijvoorbeeld de ademhaling, het bereik, zorgen dat er niet geforceerd gezongen wordt etc.

Maar….er is ook heel veel aandacht voor het zingen van je favoriete nummers, want dat is tenslotte waar het om gaat! En je zult merken, hoe meer je oefent, hoe sneller je vooruit gaat. En wat is er nou leuker dan zingen, dus oefenen zal geen straf zijn ;-D

De zanglessen zijn voor iedereen vanaf 11 jaar* met een passie voor zingen. Het maakt hierbij niet uit of je al jarenlange ervaring hebt in bands, of dat je alleen maar thuis onder de douche zingt.

*ben je jonger dan 11 jaar? Dan kijken we samen in een proefles of je stem al goed geschikt is voor zangles.

De prijs per les bij Monia de Swart bedraagt EUR 19,50 per les van 30 minuten.