Zangles, Songwritingles | Apeldoorn | Vera Naus
Meld je nu aan voor een gratis proefles zang of songwriting in Apeldoorn bij Vera Naus.

In de zanglessen werken wij aan
- Repertoire, dat jij leuk vindt (Pop, Rock, Jazz etc.) - Verbeteren van je techniek (houding, adem etc.) - Leren van basis-muziektheorie
- Trainen van je oren
- Zingen met plezier!

Zangers van elk niveau zijn welkom. Mijn lessen pas ik aan het niveau en de wensen en behoeften van elke leerling aan.
Normaliter geef ik les aan volwassenen en jongeren vanaf 12 jaar, hoewel daar af en toe een uitzondering op gemaakt kan worden.

Er kan gekozen worden om een les van 30, 45 of van 60 minuten te volgen.
Het is ook mogelijk in groepen van 2 of 3 personen op les te komen.

Voor meer informatie over mij kun je mijn homepage www.veranaus.com bezoeken!

De prijs per les bij Vera Naus bedraagt EUR 24,20 (of EUR 20,- als je jonger bent dan 21 jaar) per les van 30 minuten.

BTW voor leerlingen ouder dan 21 jaar
Het lestarief voor leerlingen ouder dan 21 jaar is belast met 21% BTW. Bij een lestarief van EUR 20,- bedraagt de BTW dan EUR 4,20 en is de bruto-lesprijs dus EUR 24,20 per les van 30 minuten.

Een les van 45 minuten kost € 27,50; een les van 60 minuten € 35,-
Voor duo- of trio lessen gelden andere tarieven. Deze kunnen opgevraagd worden.