Gitaarles, Pianoles, Saxofoonles | Almere Buiten | Delbert Bernabela
Meld je nu aan voor een gratis proefles gitaar of piano of saxofoon in Almere Buiten bij Delbert Bernabela.

De prijs per les bij Delbert Bernabela bedraagt EUR 24,20 (of EUR 20,- als je jonger bent dan 21 jaar) per les van 30 minuten.

BTW voor leerlingen ouder dan 21 jaar
Het lestarief voor leerlingen ouder dan 21 jaar is belast met 21% BTW. Bij een lestarief van EUR 20,- bedraagt de BTW dan EUR 4,20 en is de bruto-lesprijs dus EUR 24,20 per les van 30 minuten.