Saxofoonles | Haarlem | Thomas Streutgers
Meld je nu aan voor een gratis proefles saxofoon in Haarlem bij Thomas Streutgers.

Ik geef les aan zowel beginners als aan gevorderden, div stijlen, pop, jazz, latin improvisatie etc etc.

De prijs per les bij Thomas Streutgers bedraagt EUR 66,55 (of EUR 55,- als je jonger bent dan 21 jaar) per les van 60 minuten.

Het lestarief voor leerlingen ouder dan 21 jaar is belast met 21% BTW. Bij een lestarief van EUR 55,- bedraagt de BTW dan EUR 11,55 en is de bruto-lesprijs dus EUR 66,55 per les van 60 minuten.

Losse lessen m.b.v. een strippenkaart zijn tegen een kleine meerprijs mogelijk.