Gitaarles, Basgitaarles | Maastricht | Patrick Schappert
Meld je nu aan voor een gratis proefles gitaar of basgitaar in Maastricht bij Patrick Schappert.

Gitaarles in Maastricht en omgeving
Geachte bezoeker,
Welkom op mijn site.
Via deze weg bied ik leuke en goed gestructureerde gitaarlessen aan in een prettige sfeer.
De lessen zijn prima geschikt voor zowel kinderen als ook voor volwassenen en ouderen.
Ook de absolute beginners zullen zich op hun gemak voelen en naar een aantal lessen de eerste liedjes kunnen spelen.
Ik ben een gediplomeerd docent met een afgeronde conservatorium opleiding.
Ik geef met veel plezier en geduld al meer dan 15 jaar gitaarlessen, zowel op de akoestische gitaar als ook op de elektrische gitaar.
Het aanleren van een goede muzikale basiskennis is vanzelf sprekend.
De lessen kunnen plaats vinden in groepsverband of individueel.
Natuurlijk behoren bandlessen en samenspellessen ook tot de mogelijkheden.
Heeft u interesse dan kunt u zich aanmelden voor een eerste gratis en vrijblijvende proefles.
Gebruik hiervoor het contactformulier.

Met vriendelijke groet
Patrick Schappert

De prijs per les bij Patrick Schappert bedraagt EUR 18,15 (of EUR 15,- als je jonger bent dan 21 jaar) per les van 20 minuten.

BTW voor leerlingen ouder dan 21 jaar
Het lestarief voor leerlingen ouder dan 21 jaar is belast met 21% BTW. Bij een lestarief van EUR 15,- bedraagt de BTW dan EUR 3,15 en is de bruto-lesprijs dus EUR 18,15 per les van 20 minuten.

De muzieklessen kan men als pakket van 10 lessen (rittenkaart) inkopen.
Hier de tarieven:
10x 30 minuten les kosten 190,00 euro