Gitaarles | Dordrecht | Maarten Pors
Meld je nu aan voor een gratis proefles gitaar in Dordrecht bij Maarten Pors.

Gitaarles in Dordrecht en Papendrecht - GID - voor beginners en gevorderden in alle stijlen!
Gitaarles leuk, ontspanne en snel resultaat. De gitaarlessen worden aangepast aan je smaak en behoefte, of je een gitaar solo van Eddy van Halen wilt leren spelen of een cello suite van Bach, Liedjes van de radio naspelen... het kan allemaal.
Waarom GID?
Heb je altijd al gitaar willen leren spelen?, Speel je al een aantal jaar en loop je vast?
Dan ben je bij Gitaarles in Dordrecht aan het juiste adres!! Gitaarles in alle stijlen Klassiek, Blues, Funk, Rock, Metal... Het leren spelen van een goede solo, verschillende technieken, kortom een uitgebreid lesaanbod!

Gitaarles is leuk met of zonder het leren lezen van het notenschrift. Het is niet nodig om noten te leren lezen maar natuurlijk helpt het wel Daarom wordt het wel aangeraden Papendrecht!

Ook lessen in harmonieleer, muziektheorie en zelfs voorbereiding op het conservatorium behoren tot de mogelijkheden.
U kunt kiezen uit diverse lesvormen zowel privé- als groepslessen.
Meer informatie is te vinden op de pagina Lessen.

De prijs per les bij Maarten Pors bedraagt EUR 21,48 (of EUR 17,75 als je jonger bent dan 21 jaar) per les van 30 minuten.

BTW voor leerlingen ouder dan 21 jaar
Het lestarief voor leerlingen ouder dan 21 jaar is belast met 21% BTW. Bij een lestarief van EUR 17,75 bedraagt de BTW dan EUR 3,73 en is de bruto-lesprijs dus EUR 21,48 per les van 30 minuten.