Drumles | Zwolle | Jesse Vroom
Meld je nu aan voor een gratis proefles drum in Zwolle bij Jesse Vroom.

* Oog voor de leerling!
* Brede ervaring, en humor!
* Alle stijlen, alle niveaus!
* Drumstudio met alle voorzieningen!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Passie, energie, humor. Strakke grooves en vette fills. Leer over muziek, leer improviseren.
Deze aspecten vind je elke keer weer in mijn lessen.
Een muziekinstrument bespelen is persoonlijk, is tof, is emotie.
Een coole hobby, leuk, ter afleiding en ontspanning.
Of is het een passie, en een leerweg zonder eindpunt? Voor mij is het beide:).
Moderne drumlessen, vanuit praktijkervaring, met oog voor de leerling.

Een kind wil spelen, een volwassene wil afleiding.
De een heeft ‘goede oren’, de ander heeft aanleg voor coördinatie.
Ik help Jou te leren drummen, en te vinden hoe vet dit instrument voor Jou kan zijn.
Verder kijken dan het instrument, zowel didactisch als sociaal zijn, dat vind ik tof.
Voor beginner of next level, mijn lesinhoud is breed, en pas ik op Jou aan.
Klinkt goed? Of een boel gelul? Mij ontmoeten is gratis, kom een keer langs, gezellig!

De prijs per les bij Jesse Vroom bedraagt EUR 21,78 (of EUR 18,- als je jonger bent dan 21 jaar) per les van 30 minuten.

Het lestarief voor leerlingen ouder dan 21 jaar is belast met 21% BTW. Bij een lestarief van EUR 18,- bedraagt de BTW dan EUR 3,78 en is de bruto-lesprijs dus EUR 21,78 per les van 30 minuten.