Gitaarles, Basgitaarles | Purmerend | Guido Scope
Meld je nu aan voor een gratis proefles gitaar of basgitaar in Purmerend bij Guido Scope.

Guido geeft les in klassieke gitaar, elektrische gitaar en basgitaar.

Bij Guido leg je de basis om een uitstekende gitarist of basgitarist te worden. Er is veel aandacht voor een goede techniek, zodat je later kunt spelen wat je wilt.

Guido werkt met beproefde lesmethoden. In principe krijg je een gedegen all-round opleiding, waarbij noten lezen, improviseren en akkoorden deel uitmaken van het programma. Het is echter ook mogelijk om in overleg met Guido zelf te bepalen wat je wilt leren. Als je je instrument technisch al enigszins beheerst, is het bijvoorbeeld mogelijk om specifiek les te nemen in improviseren. Ook is het mogelijk om les te nemen in een bepaalde techniek, zoals bijvoorbeeld "sweep picking" of "hybrid picking".

De prijs per les bij Guido Scope bedraagt EUR 20,57 (of EUR 17,- als je jonger bent dan 21 jaar) per les van 30 minuten.

Het lestarief voor leerlingen ouder dan 21 jaar is belast met 21% BTW. Bij een lestarief van EUR 17,- bedraagt de BTW dan EUR 3,57 en is de bruto-lesprijs dus EUR 20,57 per les van 30 minuten.

vooraf te betalen in halfjaarlijkse termijnen van € 340,-- of jaarlijkse termijn van € 646,-- of 10 maandelijkse termijnen van € 68,--