Zangles | Standdaarbuiten (Moerdijk) | Marleen Dubbelman
Meld je nu aan voor een gratis proefles zang in Standdaarbuiten (Moerdijk) bij Marleen Dubbelman.

Ik geef les aan iedereen vanaf 12 jaar die zijn of haar stem wil ontwikkelen. Ik help mensen die last hebben of krijgen van hun stem tijdens het zingen. Ik leer ze hun stem op een gezonde manier te gebruiken. Wil je harder, hoger, meer zuiver zingen? Volg dan zanglessen bij mij. Met hulp van Complete Vocal Technique help ik je verder. Je kunt privelessen volgen, duolessen of cursussen in groepsvorm.

De prijs per les bij Marleen Dubbelman bedraagt EUR 26,- per les van 30 minuten.

Bovengenoemde prijs is het tarief voor een losse les voor kinderen tot 21 jaar. Het tarief voor een losse les voor volwassen is euro 39,00 voor 45 minuten. Als je meer lessen tegelijk boekt, geldt een lager tarief. Meer info tijdens de proefles.