Zangles | Utrecht | Dieuwke de Mooij
Meld je nu aan voor een gratis proefles zang in Utrecht bij Dieuwke de Mooij.

Sing your heart out - Studio

Wil je je zangtechniek verbeteren? Of wil je leren hoe je op een podium kunt zingen voor een groot publiek? Maak dan een afspraak voor een gratis proefles!

Ik geef privéles aan zowel volwassenen als kinderen in alle muziekstijlen die vallen onder de term "Lichte muziek": Pop, jazz, soul, rock, kleinkunst etc.

In de lessen gaan we in op zangtechniek, tekst- en melodie-interpretatie, podiumpresentatie en de anatomie van je lichaam. Het doel is dat je je lichaam leert kennen als instrument waardoor je de juiste spieren aanspant en de juiste spieren ontspant, zodat je een gezonde techniek gebruikt om te zingen.

Je kunt contact met me opnemen voor (prijs)informatie en/of een gratis proefles: Vul het formulier in!

Ik werk met lessen van 45 minuten, maar in overleg kun je ook 30 minuten of een uur les nemen. De lessen zijn wekelijks of 1 x in de 2 weken. Je kunt na de gratis proefles, als je door wilt, kiezen voor een 5- of 10-lessenkaart.

Ik hoop van je te horen! Sing your heart out!

Dieuwke

De prijs per les bij Dieuwke de Mooij bedraagt EUR 42,35 (of EUR 35,- als je jonger bent dan 21 jaar) per les van 45 minuten.

Het lestarief voor leerlingen ouder dan 21 jaar is belast met 21% BTW. Bij een lestarief van EUR 35,- bedraagt de BTW dan EUR 7,35 en is de bruto-lesprijs dus EUR 42,35 per les van 45 minuten.

Vocal classes - 35 euros per lesson (tax excluded)
Speaking in Public - Speechlessons - 40 euros per lesson.